El secretari executiu de Comunicació del PP balear, Miquel Ramis, ha afirmat avui que la responsabilitat que la formació té sobre el metro de Palma va ser només la decisió política de crear el suburbà, i no la realització i el procediment del concurs dut a terme per a la seva execució, en tractar-se de «qüestions tècniques» que «no afecten» la mesura que va adoptar l'anterior Govern a l'hora d'idear el projecte.
Així ho va manifestar en roda de premsa, on va criticar que el tancament del metro, provocat per la inundació que es va produir el passat mes de setembre, és un tema «absolutament polititzat» que l'Executiu actual està utilitzant per presentar un «magnífic projecte polític» com una «mala realització», per al qual el Govern, segons la seva opinió, està allargant l'obertura de la infraestructura.
En aquest sentit, va asseverar que les reparacions realitzades podien haver estat resultes «molt abans» encara que el Pacte «prefereix castigar el PP, donant a entendre com de malament que ho va fer l'anterior Govern.» Segons el seu parer, l'actuació de l'Executiu presidit per Francesc Antich està girant entorn de dos eixos, com són no prendre decisions «pareixi no equivocar-se» així com posar en relleu «el malament que es va actuar en la passada legislatura».
«Lògicament, alguna cosa es va haver de fer malament», va manifestar el portaveu 'popular', qui va asseverar que a l'actual Govern no «li quedarà més remei» que reobrir el metro en algun moment, considerant-ho com un dels millors projectes polítics posats en marxa pel gabinet de Jaume Matas, i insistint en què l'execució i el concurs va estar regulat per la Llei de Contractes de l'Estat.
El PP no es responsabilitza de les «qüestions tècniques» del metro de Palma
Només es fa càrrec de la decisió d'impulsar-lo
Palma29/05/08 0:00
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
És una vergonya que ens vulguin prendre el pel d'aquesta manera. Com poden dir això si durant el temps que durà la construcció del metro la Sra. Cabrer i companyia no fein més que presionar per que s'acabàs fos com fos abans de les eleccions ? La responsabilitat és totalment del PP i si no, que duguin als jutjats les empreses i els tècnics que feren les obres. Ja veureu com no ho faran.
Quina barra
Quina barra!!!