L'Ajuntament de Sencelles torna a excloure el català del cinema a la fresca
El Portaveu de MÉS-Esquerra Unida de Sencelles, Joan Miquel Chacón, denuncia que «excloure el català de les projeccions que es faran al cinema a la fresca, exclou les sencelleres i els sencellers d'un dret fonamental que protegeix la llei, i també, a tota la gent nouvinguda que el vol aprendre i vol conèixer la cultura pròpia de Sencelles».
També a Illes Balears
- SIAU demana mesures «reals» per a frenar la fuga de docents de les Balears
- L’OCB torna a recórrer davant el Tribunal Constitucional l’eliminació del català a la sanitat
- Unió de Pagesos denuncia que «el 70% dels pagesos es queden sense ajuda, mentre set empreses aglutinen el 35% del total»
- CCOO Illes Balears denuncia l'exclusió dels funcionaris de carrera en l’accés a places docents
- PSIB, Més per Mallorca i El Pi acusen el PP del Consell d’assumir els postulats de l’extrema dreta
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tanta sort que ja començam a parlar clar de qui és qui després de 8 anys en què havíem de revertir el procés de desmallorquinització i no hem fet més que accelerar-lo. Benvingut canvi de cadires si així com a mínim el lingüicidi que perpetren TOTS els partits madrilenys comença a tenir oposició política i social de bon de veres.
Davant d'aquesta voràgine anticatalana, l'important no és el que fan els supremacistes espanyols sinó com reaccionem els colonitzats. Anirem a veure cinema en la llengua dels ocupants? O farem boicot amb orgull i determinació?
Fatxa multinick, si la llengua vernàcula de les Balears, des de sempre, és el català propi d'aquí, el castellà hi sobra per a que es vulga posar al mateix nivell que la parla autòctona. Multinick passa a las Hurdes i allí t'ensenya tan a fer valoracions justes. Nazi-fatxes, barco a ca vostra !!!!
Estos del "Baleares" todavía no se han metido en el tarro que tener el mundo a su gusto no es posible. Son inasequibles al desaliento. No creo que todo se haga por amor al arte. Aunque viváis 100 años más, de cada día iréis a peor.
ley del pendulo, antes excluia el castellano