L'Ajuntament de Marratxí, l'Sporting Sant Marçal C.F. i l'associació sense ànim de lucre Enfangats Pòrtol ha organitzat un cercavila i una festa homenatge en honor a la portera dels FC Barcelona i de l'equip de la Federació Espanyola de Futbol, Cata Coll, aquest diumenge, a partir de les 18.00 hores, a Pòrtol, després de guanyar el Mundial de futbol femení.
Festa i cercavila d'homenatge a Cata Coll
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Però si ja li diuen així, madriss o madrizz.
Actualment, per als espanyols i espanyolitzats, la pronúncia de llebre, coll, llesques, llom, lla, lle, lli, llo, llu és "gebre", "col" o "coi", "gesques", "jom", "ja", "ge", "gi", "jo", "ju".
Aviat diran Valadolid. Perdó volia dir Valadoliz que és com xerren els de Madrizzz.
Ara mateix a una cadena espanyola diuen Cata Col. Tan dificil és dir llebre, coll, llesques, llom, lla, lle, lli, llo, llu
SÍ: -VINE A REBRE -CERCAVILA NO: -VINE A REBRE A -PASSACARRERS CERCAVILA