TW
4

El Reial Mallorca i el Consell de Mallorca han presentat aquest divendres l'acord de patrocini publicitari gestat en els darrers mesos i aprovat en ple executiu, que es durà a terme durant la temporada esportiva 2022-2023. Una presentació que han aprofitat per donar a conèixer el nou nom de les instal·lacions esportives de primera. L'Estadi Mallorca Son Moix durà ara el nom de l'illa i les cometes del Consell.

La presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, el CEO of Business del Real Mallorca, Alfonso Díaz, el conseller executiu de Transició, Turisme i Esports, Andreu Serra, la directora insular d'Esports Marga Portells, l'equip tècnic del club i de la Direcció Insular d'Esports, així com els jugadors, han estat presents a la roda de premsa que fa oficial l'acord i el nou nom de l'estadi.

Cladera ha volgut destacar alguns dels objectius de l'acord, com el foment de valors esportius i socials, o la base de promoció illenca, i ha afirmat que «l'esport és una eina extraordinària de cohesió social i de desenvolupament personal a totes les edats», pilars en els quals el Consell de Mallorca fa feina des de l'àrea d'Esports amb la finalitat de la promoció esportiva i de foment d'hàbits entre la població mallorquina.

Díaz ha explicat alguns dels punts de l'acord, entre ells la inclusió de les cometes de la imatge de la institució insular en el nom de l'estadi. «A partir d'avui la vinculació del club i del Consell ja se simbolitza amb el nou nom del terreny de joc, Estadi Mallorca–Son Moix, on hi ha una presència indiscutible de les famoses cometes del Consell», ha afirmat l'encarregat de l'àmbit de negocis del club.

Així, el nou nom de l'estadi manté el topònim original, però, al mateix temps, fa un afegit qualitatiu de vinculació total amb tota l'illa, i amb el Consell. Un estadi que està en plena fase de reforma. I que, com a millores, també aportarà la substitució i adaptació de la cartellera i senyalització al català.

L'import amb el qual la institució té previst donar suport al club serà d'un màxim d'1.815.000 euros, que el club haurà de justificar l'import econòmic en funció del retorn publicitari.