El defensa gadità diu que se'n va amb un bocinet de l'illa al cor i essent un afeccionat més del club. | Jaume Lladó

TW
0

El defensa andalús Chico Flores, que ja és futbolista del Swansea City anglès, ha tingut avui una última mostra d'afecte amb l'afició mallorquinista pel suport que li oferiren la passada temporada.

Mitjançant una carta a la pàgina web del club, el jugador s'acomiada així de tothom:

"Després de viure la temporada 2011/12 com una de les millors experiències esportives i, sobretot, personals, la meva carrera esportiva continuarà fora de Mallorca i d'Espanya. Vaig arribar a Mallorca amb molta il·lusió perquè tenia moltes ganes de tornar a jugar a Espanya. El RCD Mallorca sempre em va mostrar el seu interès i des que vaig arribar he intentat donar el millor de mi a aquest equip, aprendre, millorar, créixer com jugador i com a persona. No ha estat fàcil, tots tenim dies bons i dies dolents, partits millors o partits pitjors, però en tot moment he intentat donar el màxim, donar-ho tot a cada entrenament i a cada partit.

Ara estic vivint un encreuament de sensacions, a l'hora d'anar-me'n, content per tenir una altra l'oportunitat de viure una altra bonica experiència en la meva carrera futbolística, i per donar un altre salt en la meva carrera i poder competir a una de les millors lligues com és la Premier. Tinc una sensació trista perquè encara que només hagi estat al RCD Mallorca una temporada, i en qualitat de cedit, és increïble el que he pogut viure, aprendre i gaudir. Per això me'n vaig amb un sabor agredolç, deix a persones del club que han confiat plenament en mi, que em consta que han fet el possible perquè tornés a vestir la camiseta del Mallorca aquest any. A Llorenç Serra Ferrer i a Jaume Cladera, que van apostar per mi per a dur-me al Mallorca. Al mister Joaquín Caparrós i a tot el seu cos tècnic amb els quals m'he sentit molt identificat i he pogut aprendre molt; als companys que no han estat sols companys sinó com una família, amb els quals he gaudit com un nin a dins i a fora del vestuari i als quals consider amics; als empleats del club, que m'han facilitat l'acompliment del meu treball; als mitjans de comunicació que sempre han tingut un tracte respectuós i molt cordial amb mi i, especialment, a tota l'afició mallorquinista que des que vaig arribar m'han mostrat el seu suport al màxim i a pesar de ser andalús m'he sentit com a casa meva, com un mallorquí més. També vull agrair la col·laboració i l'afecte del club de fans i de la penya Chico Flores, qui en tot moment m'han expressat el seu suport. A totes aquestes persones solament dir-los que me'n vaig. Però me'n vaig amb un bocinet de Mallorca al meu cor, me'n vaig com un afeccionat més del Mallorca. Us seguiré a cada partit des d'Anglaterra, i esper i desig que aconseguiu una cosa gran aquest any. Aquesta carta no és de comiat, perquè m'agradaria i m'encantaria tornar en un futur. M'he sentit molt identificat amb el club. Per a acabar dir-li a l'afició que ajudi i doni suport a l'equip en tot el que pugui. Quants més sigueu al camp més calor i més suport senten els jugadors, els nostres èxits són els vostres. Així que com diríem a Cadis: "No sigueu més cabrons, Pisha, i a omplir el camp tots els partits, mallorquinistes!!!!" Una abraçada d'un afeccionat més, un company més i, sobretot, d'un amic.

Fins aviat Mallorca".