Chico, que torna a la llista de convocats, abraça Castro en el partit contra la Reial de la primera volta. | MONSERRAT
El Mallorca vol refegir de victòria en la visita a la Reial Societat (18.00). Donostia, terra de bon menjar, grans cuiners i sembrada d'estrelles Michelin, rebrà un equip amb fam de sumar el segon triomf consecutiu, una fita que encara no ha aconseguit aquesta temporada i que els impulsaria a les proximitats de les posicions europees, alhora que deixarien un rival directe com el conjunt txuriurdin tocat a la zona baixa.
Però als homes de Joaquín Caparrós no els espera un menú agradable. A Sant Sebastià encara cou, i molt, haver quedat eliminat de la Copa del Rei a mans del Mallorca. La golejada que infligiren els vermells als homes de Philippe Montanier els va tocar la moral, per la qual cosa voldran agafar-se'n la revenja.
Després d'empassolar-se el Vila-real amb una panxada de gols, el Mallorca vol mantenir a Anoeta el nivell exhibit a Son Moix. La regularitat tant a casa com a domicili, una de les grans preocupacions del tècnic vermell, és una de les receptes que encara no domina el quadre de Caparrós. Carregant dues derrotes en els dos darrers desplaçaments (Màlaga i Espanyol), el Mallorca cercarà el tercer triomf fora camp del curs, fet que permetria situar-se en una posició classificatòria esplèndida.
Els principals dubtes que ronden el cap de Caparrós sobre l'onze que ha de sortir a la gespa d'Anoeta són a la defensa. Amb la baixa per lesió de Cendrós, el d'Utrera tornà a deixar fora de la convocatòria Gianni Zuiverloon, de manera que la posició de lateral dret se la rifen dos fubolistes.
Chico, que retornà a la llista després de complir un partit de sanció, i Martí Crespí, que completà un bon duel contra el Vila-real, es disputen la posició. L'elecció de Caparrós determinarà qui acompanyarà Ivan Ramis a l'eix de la defensa. Si opta per l'andalús a la banda dreta, Nunes repetirà com a central; si ho fa pel pobler, Chico i Nunes tenen opcions de ser a l'eix. En la resta de posicions no es preveuen novetats. Aouate formaria a la porteria; Ramis, de central i Cáceres, a l'esquerra; Tissone i Martí, a la sala de màquines, amb Castro i Pereira actuant per les bandes, i deixaria com a homes més avançats Hemed i el davanter de moda, Víctor.
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Hi un error en el titular. La forma catalana correcta és Sant Sebastià, no Donostia.
Un bon duel???, uiuiui!