Serà un enfrontament especial, tal com el mateix tècnic d'Utrera va reconèixer. En les quatre temporades que Caparrós entrenà a Lezama, construí els fonaments de l'actual Athletic de Marcelo Bielsa. Això el fa un gran coneixedor de l'adversari i dels perills que esperen el Mallorca a San Mamés.
Així, els vermells volen aprofitar la inèrcia positiva dels tres darrers partits -Llevant, Reial Societat i Madrid- per tractar d'endur-se de La Catedral un resultat que permeti sentenciar l'eliminatòria a Palma. En aquest sentit, un dels objectius serà perforar la porteria defensada per Gorka Iraizoz.
No serà una empresa fàcil. Tot i els precedents favorables en la competició copera (les dues vegades que s'han topat, el 1998 i el 2007, el Mallorca ha continuat endavant), els vermells tindran davant un equip que travessa un dolç moment de forma. Situats cinquens a la Lliga, a només quatre punts de les posicions de Champions, encadenen cinc partits sense rebre cap gol i en els dos darrers a La Catedral (Albacete en Copa i Llevant en Lliga) n'han marcat set. A més, Fernando Llorente ha tornat a mostrar el seu nivell a la punta de l'atac.
Pocs canvis a l'onze
Caparrós no reservà ningú i només deixà a Palma els descartats Zuiverloon, Aki i Tejera, a banda del lesionat Kevin. Tampoc no cità ningú del filial, per la qual cosa Bigas i Álvaro també quedaren a l'Illa. D'aquesta manera, hi haurà pocs canvis en l'onze. Un que pareix segur és el de Calatayud per Aouate a la porteria. En defensa, Nunes podria substituir Ramis, mentre que Cendrós, Chico i Cáceres continuarien a les seves posicions.
A la sala de màquines és on Caparrós té més opcions. El tècnic, que recupera Tomás Pina, té tots els migcampistes a punt. Tissone sembla que té el lloc garantit, de manera que el dubte rau a saber qui serà el seu acompanyant: Pina, Joao o Martí.
En atac, Pereira i Castro podrien repetir a les bandes, mentre que sembla poc probable que el tècnic retiri un Hemed en ratxa. Així, Ogunjimi podria entrar en lloc de Víctor per aprofitar la seva envergadura en el joc aeri.
El tècnic de l'Athletic, Marcelo Bielsa, tampoc no reservà ningú i podria presentar un onze molt similar als dos darrers. Iraizoz a la porteria; Iraola, Javi Martínez, Amorebieta i Aurtenetxe en defensa; Ander Herrera, Iturraspe i De Marcos a la medul·lar; i Muniain, Susaeta i Fernando Llorente més avançats.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.