N'Sue, que encara no ha marcat, es lamenta durant un partit. | Joan Riera - J.Morey

TW
1

En aquestes dotze primeres jornades del campionat, el Mallorca ha dibuixat els pitjors registres golejadors des del seu retorn a la Primera Divisió la temporada 1997/98. Amb només vuit dianes en el seu compte (quatre de penal) i situats a la quinzena posició de la taula, a només un punt de la zona de descens, aquesta és la pitjor sequera golejadora dels vermells en aquestes altures de competició.

De totes maneres, s'ha de tenir present que encara manca per disputar la primera jornada, suspesa per la vaga.
Així les coses, les millors xifres golejadores de l'equip en la dotzena jornada s'aconseguiren el curs 2000/01, quan Luis Aragonés seia a la banqueta de Son Moix. Aquell any, el Mallorca estava situat a la quarta posició i sumava l'atractiva xifra de vint-i-vuit dianes. Fins a la campanya 2004/05, quan l'equip era al pou de la classificació, enfonsat en el denovè lloc i havia aconseguit transformar 10 gols. De totes maneres, la temporada 2006/07, quan Gregorio Manzano afrontava el segon curs consecutiu a la banqueta després d'haver substituït Héctor Cúper, l'equip només disposava d'un gol més que actualment.

S'ha de marcar sí o sí

En aquest sentit, la plantilla considera que una vegada que s'obri la llauna, els gols arribaran més seguits. Poder trencar aquesta mala ratxa és imprescindible. Els dos propers compromisos dels homes de Joaquín Caparrós seran el Granada i el Racing de Santader. Amb el Mallorca, són els altres dos equips menys eficaços de cara a porta de la Lliga.

Els dos conjunts ocupen la zona de descens. Els cantàbrics han aconseguit perforar la porteria fins a set ocasions, mentre que els andalusos són els menys golejadors de la categoria, amb només quatre dianes. Després d'haver-se enfrontat als rivals més forts del campionat, l'equip necessita reaccionar per sumar dues victòries que el retornin a la zona tranquil·la de la taula.