Gustavo Siviero a un entrenament de l'Atlètic Balears. | Jaume Morey

TW
0

Gustavo Siviero ha esvaït les darreres setmanes els dubtes que envoltaren l'inici de campionat de l'Atlètic Balears, i avui -després de nou jornades de competició- mira la classificació des del capdamunt de la taula i amb el caseller de derrotes a zero. Tot i això, l'entrenador argentí no es relaxa, perquè sap que la Lliga "és una cursa de fons" i que, encara que és important començar bé, l'ascens es jugarà a final de temporada. Diumenge, davant el Lleida, espera un partit dur contra un rival necessitat "que sortirà a les totes".

Diumenge ve a Palma el Lleida, un històric que no ha començat gaire bé la temporada. Com esperau aquesta visita?
La jornada serà difícil; segur que tindrem problemes per puntuar. El Lleida arriba a aquest partit necessitat. Varen empatar la darrera jornada, però abans havien encadenat tres derrotes consecutives, així que sortiran a les totes.

Davant els catalans es pot sumar la cinquena victòria seguida. L'equip n'està mentalitzat?
L'equip es troba bé. Estam en una trajectòria ascendent, jugam millor que a començament de temporada. Tot això és fruit de la feina i de l'esforç dels jugadors en els entrenaments i partits.

A dia d'avui sou líders del grup III de Segona B, esperàveu ser a dalt tan aviat?
Ens va ajudar molt començar bé la temporada, no vàrem cedir molts punts en els primers partits i això ens va ajudar a agafar confiança. Quan més dèbil era l'equip -per falta de conjunció més que res-, vàrem aconseguir no fallar i sabíem que amb el temps les coses sortirien millor.

Tot i no estar, com heu dit, al cent per cent en l'inici de campionat, l'equip ha aconseguit mantenir-se invicte. Això és molt complicat en aquesta categoria...
Això és complicat en qualsevol categoria. Avui en dia, amb la competència que hi ha en el món del futbol, ja no és fàcil ni tan sols guanyar a casa. L'equip ha demostrat que té caràcter i de cada vegada es troba més còmode en el terreny de joc. Cada dia que passa els futbolistes s'atreveixen a fer més coses, fet que ens farà millorar encara més perquè obre les nostres alternatives.

Personalitzant un poc, com veis l'aportació dels davanters Perera, Antoñito i Dani?
De moment s'estan entenent molt bé. Els tres han demostrat una gran predisposició perquè aquest projecte surti endavant.

Dani no va acabar el xoc contra l'Ontinyent diumenge passat, podrà jugar contra el Lleida aquesta jornada?
És cert que va acabar el partit una mica tocat, però som optimistes i confiam que diumenge pugui jugar davant el Lleida.

David Sánchez sembla totalment adaptat a l'Atlètic, està sent l'home clau del joc del vostre equip?
David és de cada dia un jugador més important per al nostre joc, de cada pic té més minuts i va agafant el ritme de competició que no tenia en els primers partits de Lliga.

L'Atlètic és el millor equip en atac amb l'Ontinyent i el tercer millor en defensa, com s'aconsegueix això?
Tractam de ser un equip equilibrat. Sabem que si rebem pocs gols en contra podrem estar a la zona alta de la classificació, i si a més n'aconseguim molts a favor les coses seran encara més fàcils.

Falta molt encara per al final de temporada, però quines expectatives teniu?
Al final això és una cursa de fons i el que compta no és només com estàs ara, sinó com arribaràs també al final de temporada. Esperam poder mantenir el nivell, fins i tot millorar-lo.