REIAL MADRID: Casillas, Arbeloa, Pepe. Sergio Ramos, Marcelo, Lass Diarra, Xabi Alonso, Kaká, Özil, Cristiano Ronaldo i Higuaín. Di María per Kaká en el minut 60, Coentrao per Özil en el minut 74 i Altintop per Cristiano Ronaldo en el minut 77.
BETIS: Casto, Chica, Amaya, Dorado, Nacho, Iriney, Beñat, Salva Sevilla, Vadillo, Jorge Molina i Rubén Castro.
Sergio per Vadillo en el minut 21, Santa Cruz per Salva Sevilla en el minut 58 i Momo per Beñat en el minut 77.
GOLS:
1-0: minut 46, Higuaín.
2-0: minut 59, Kaká.
2-1: minut 69, Jorge Molina.
3-1: minut 70, Higuaín.
4-1: minut 73, Higuaín.
ÀRBITRE: Delgado Ferreiro (Comitè basc). Amonestà Pepe per part del Reial Madrid i Beñat, i Momo per part del Betis.
Un nou hat-trick de Gonzalo Higuaín, el tercer que aconsegueix en les dues darreres setmanes, catapultà el Reial Madrid cap a una nova victòria davant un Betis molt ben organitzar i que plantà cara al conjunt de Mourinho durant els primers 45 minuts.
En la primera part, l'afició madridista temé que el virus FIFA pogués passar factura al seu equip, ja que, tot i generar ocasions clares de perill, la porteria de Casto se li feia petita. A més, el Reial Madrid topà ahir amb un rival descarat, que no dubtà a cercar els dominis de Casillas a la mínima oportunitat. El juvenil Vadillo, de només 17 anys, féu anar de bòlid Marcelo en el primer quart d'hora de partit, fins que es lesionà. El conjunt blanc dominava, però jugava a impulsos i els homes de Pepe Mel no tingueren excessives dificultats per mantenir el marcador inicial fins al descans.
En la represa, Higuaín féu l'1-0 en la primera jugada d'atac del Reial Madrid i inicià el seu festival golejador. El Pipita no desaprofità una generosa assistència de Cristiano Ronaldo, qui en el seu partit número 100 amb la camiseta blanca no marcà. Catorze minuts després, l'astre portuguès tornà a servir en safata el 2-0 a un Kaká que a poc a poc es va semblant al futbolista que guanyà la Pilota d'Or el 2007.
El Betis no abaixà els braços i escurçà distàncies en el minut 69 amb una diana de Jorge Molina. La resposta del Reial Madrid aquesta vegada fou contundent i immediada, ja que Higuaín s'associà amb el seu compatriota Di María per marcar dos gols entre els minuts 70 i 73. A partir d'aquí, el conjunt de Mourinho controlà el partit amb comoditat i deixà passar el temps fins que l'àrbitre xiulà el final del matx.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.