Iniesta rep l'alta mèdica
El de Fuentealbilla estarà recuperat per disputar el proper partit de Lliga del Barça, davant el Racing de Santander
El migcampista del Barcelona Andrés Iniesta rebé ahir l'alta mèdica i podrà reaparèixer en el pròxim partit de Lliga que el conjunt blaugrana disputarà, el 15 d'octubre davant el Racing de Santander. El futbolista manxec sofrí un trencament del bíceps femoral de la cama esquerra durant el primer matx de la fase de grups de la Lliga de Campions, que el Barça va disputar contra el Milan el 13 de setembre passat. Encara que els serveis mèdics del club català li pronosticaren un mes de baixa, el jugador de Fuentealbilla s'ha recuperat una setmana abans d'allò previst.
A més, l'aturada de la competició a causa dels compromisos de les seleccions li permetrà afinar la posada a punt per arribar en perfectes condicions al duel amb el Racing. Per a aquest partit, el tècnic, Pep Guardiola, també recuperarà el defensa Erica Abidal, que patí una contractura del bíceps femoral de la cama dreta contra l'Sporting de Gijón i que ha estat entre set i deu dies de baixa. Tanmateix, els altres dos jugadors lesionats a la mateixa zona, el migcampista Cesc Fàbregas i el davanter Alexis Sánchez, no arribaran a temps de reaparèixer davant el conjunt cantàbric.
També a Illes Balears
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- El PI, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.