Pina, acompanyat per Jaume Cladera i Llorenç Serra Ferrer. | R.Mallorca

TW
0

El migcampista del Reial Mallorca Tomás Pina firmà ahir dematí l'ampliació del contracte, cosa que el lligarà al club vermell durant els propers quatre anys. El jugador, nascut a Ciudad Real, ha estat un dels protagonistes de l'estiu després que alguns clubs de la Segona Divisió com l'Hèrcules s'hagin interessat per aconseguir-ne la cessió. Malgrat les ofertes i el poc protagonisme de què gaudí Pina l'any passat en el primer equip, el Mallorca ha decidit renovar-li una fitxa que s'exhauria el juny del 2012. Amb el nou compromís, el jugador vestirà de vermell fins al 2015.

"Sí, és un contracte llarg tenint en compte la situació del futbol avui dia", reconegué Pina després d'haver posat la firma en unes declaracions per a la pàgina web del club. "Jo aquí hi estic molt a gust: conec la gent del club, el Reial Mallorca, la ciutat... i no veia cap motiu per cercar una altra sortida. Es fa una bona feina d'equip, és un projecte a llarg termini amb bons objectius i jo esper tenir oportunitats i continuar millorant", afirmà. Pina, de 23 anys, haurà de competir amb futbolistes com Martí, Joao Víctor, De Guzmán, Tejera i fins i tot Chico per aconseguir un lloc de titular, però Laudrup compta amb ell i en els partits de pretemporada li ha donat més protagonisme que l'any passat.

"Des del principi, vaig deixar clar que no em volia moure d'aquí i arribar a un acord. El Mallorca m'ha donat l'oportunitat de continuar, m'ha donat moltes facilitats i ho hauré d'aprofitar", afegí el migcampista vermell, que es marca com a meta "tenir més participació a l'onze titular". La temporada passada, la presència de Tomás Pina en el primer equip fou testimonial, atès que només jugà 165 minuts repartits en nou partits.