El representant del trot balear en el Campionat del Món de Joqueis, Joan Toni Riera Boveret, va complir amb escreix els seus objectius i es va penjar la medalla de bronze, la segona en el seu palmarés després de l'aconseguida en aquesta mateixa competició l'any 1995. El manacorí, que va arribar a la darrera jornada amb opcions a l'or, no va tenir sort en el sorteig de productes, però tot i això va poder defensar la seva posició de podi.
Riera va finalitzar la darrera jornada del torneig, disputada en l'hipòdrom novaiorquès de Yonkers, millor del que es podia preveure, ja que la sort no el va acompanyar en el sorteig i només una de les quatre muntes oferia garanties per defensar el podi.
El manacorí va començar l'actuació a regnes d'Alexachase, la millor opció de la nit, un fet que aprofità per retallar diferències amb el líder per acabar la primera mànega empatats al capdavant de la classificació amb 134 punts.
El canadenc no va donar opcions en la segona sèrie, mentre que Riera només podia ser sisè amb Haste. Jody Jamieson va donar el cop definitiu en la tercera correguda aconseguint amb una nova victòria el triomf matemàtic en el campionat, mentre que el Boveret era cinquè amb Holly Hill Master. La quarta posició que va aconseguir l'illenc en la darrera correguda, amb LA Girl, li va permetre poder mantenir-se en el podi.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.