Un Nicolás Brondo amb vista a Segona
La UD Las Palmas és la convidada de l'Atlètic Balears per presentar demà el nou projecte davant la seva afició
L'Atlètic Balears presentà ahir horabaixa la 43a edició del Trofeu Nicolás Brondo, un torneig que, com cada any, serveix de presentació del nou equip davant l'afició blanc-i-blava. Es disputarà demà, dissabte, a partir de les 19.30 hores. Amb la intenció de portar un club a l'altura dels alts objectius d'aquesta nova temporada a Segona Divisió B -disputar la lligueta d'ascens-, l'Atlètic Balears ha convidat un equip històric tant de la Primera com de la Segona Divisió: la Unión Deportiva Las Palmas. L'equip canari milita actualment en la categoria de plata del futbol espanyol.
A l'acte de presentació d'aquesta nova edició del Trofeu Nicolás Brondo, hi acudiren el director de l'IME, Fernando Gilet; el director general d'Esports del Govern, Javier Morente, i el director insular d'Esports, Juan Antonio Ramonell, qui acompanyaren el president de l'Atlètic Balears, Fernando Crespí. "Enguany hem volgut donar un plus al trofeu i creim que la presència de Las Palmas, un equip amb tanta història en la Primera i Segona Divisió, el pot donar", afirmà Crespí durant l'acte de presentació del torneig.
El matx de demà serà una bona pedra de toc per comprovar com funciona el nou projecte de l'Atlètic Balears, que l'exmallorquinista Gustavo Siviero capitaneja des de la banqueta. Després d'uns partits de pretemporada amb victòries còmodes davant rivals de la Tercera Divisió balear, s'ha creat expectació sobre com respondran els nous fitxatges blanc-i-blaus, com Antoñito i Perera, davant un equip d'una categoria superior. El Trofeu Nicolás Brondo servirà també per presentar la nova equipació de l'Atlètic Balears. L'entrada tindrà un preu únic de 5 euros.
També a Illes Balears
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.