Passat i futur de l'Atlètic Balears participen junts en la nova campanya de captació de socis del club de la via de cintura. Si, per una banda, els blanc-i-blaus generen il·lusió amb fitxatges de renom, com Antoñito o Perera, el club que presideix Fernando Crespí opta per apel·lar a la emoció i a la història de l'equip mallorquí. "És una campanya emotiva basada en els enllaços, on s'ha volgut comptar amb dos jugadors que van marcar el passat i amb el futur representat en Toni i Elena".
Toni Quetglas i Elena C. Garcia, jugador del futbol base i aficionada, respectivament, són els dos infants que formen part de la imatge de la campanya de socis. Els acompanyen Rafael Fita Oliver, el jugador dels anys cinquanta més emblemàtic de l'Atlètic Balears, autor de l'últim gol a Son Canals i el primer a l'Estadi Balear contra el Birmingham. També cedeix la seva imatge Miquel Parma, jugador blanc-i-blau de final dels 60. El lema "Sentiment blanc i blau. Fes-te soci!" és la crida que el club de la via de cintura fa a la seva afició per aconseguir nous abonats amb vista a la segona temporada consecutiva a la Segona Divisió B.
Fernando Crespí també explicà que l'Atlètic Balears ha fet una aposta forta en aquesta campanya, que tindrà una versió televisiva i que es podrà veure arreu en 50 tanques publicitàries. Després de l'acte de presentació, alguns dels aficionats més acèrrims de l'Atlètic acudiren a les oficines de l'Estadi Balear per poder fer-se socis blanc-i-blaus en aquest nou projecte.
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No sé donde comentarlo pero me parece tan patético que lo tengo que decir. ¿Elena C. es Elena Crespí?. Si el presidente quiere exponer a su hija en los carteles publicitarios no hace falta que obvie su apellido. Si ya sabemos todos que es un poco melómano.