«El partit del Vila-real és més que tres punts»
Pierre Webó espera poder brindar aquest diumenge a l'afició una victòria sobre l'equip groc que els doni la salvació
Els aficionats del Mallorca responen a la crida del club. | Monserrat
Tot i no voler obsessionar-s'hi perquè els nervis no els juguin una mala passada, el davanter del Reial Mallorca Pierre Webó coincideix amb l'afició que el partit d'aquest diumenge davant el Vila-real serà una cita especial. El camerunès sap que l'objectiu de l'equip i la venjança que demanen els seguidors van de la mà. "Volem acabar de segellar la permanència i fer-ho guanyant el Vila-real, que és el que desitja la nostra afició", explicà el punta mallorquinista, que guarda un cert ressentiment per l'exclusió de la Lliga Europa l'estiu passat, fomentada pels de Castelló. "Ho vulguem o no, allò que va passar aquest estiu continua al nostre cap. Ara el Vila-real ha disputat les semifinals d'una competició per a la qual no es classificà", comentà. "Fou dur perquè el club tenia ganes de participar-hi i la nostra afició, de viatjar per Europa. Per això el partit de diumenge significa més que tres punts", assenyalà Pierre Webó.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
L'Oporto ja els hi va donar els que es mereixien, ara falta el Mallorca, espero que els facin una maneta. Amunt Mallorca!