De Guzmán sonriu durant la roda de premsa d'ahir. | Monserrat

TW
0

Notícies relacionades

El migcampista del Mallorca Jonathan de Guzmán reconegué ahir en roda de premsa que després de derrotar dissabte el Saragossa a l'Iberostar Estadi (1-0), l'equip "comença a mirar cap amunt", tot i que puntualitzà que "el més important i el principal objectiu continua sent la permanència". El futbolista canadenc amb passaport holandès destacà el valor i la importància dels tres punts sumats davant el conjunt aragonès amb vista a reforçar la moral i la confiança de la plantilla abans d'afrontar els nou darrers partits de Lliga. "Després de derrotar el Saragossa just ens resta sumar 4 punts per assegurar gairebé la salvació, la qual cosa ens permet començar a mirar cap amunt. Fou una victòria clau i representa una motivació molt important per poder afrontar la resta de partits, però hem d'anar partit a partit, ja que no podem oblidar que el més important és la permanència. Aquest és l'objectiu. Classificar-nos per a l'Europa League seria un premi a una gran temporada".

De Guzmán es mostrà especialment satisfet per haver marcat el gol que significà la victòria davant el Saragossa i assegurà que es decidí a llançar la falta perquè es va veure "amb confiança" per fer-ho. "Estic molt content pel gol marcat perquè significà sumar tres punts molt importants. Ambdós equips sabíem que ens hi jugavem molt i que el partit es podria resoldre per petits detalls". Amb referència a la falta, explicà que "hi ha més llançadors de faltes a l'equip, però la vaig xutar jo perquè m'hi vaig veure amb confiança i perquè tenia bones sensacions".
De Guzmán reconegué que és "feliç" a l'Illa i que li agradaria continuar-hi, però que quan acabi la temporada "mai no se sap què pot passar". El futbolista es mostrà molt satisfet de ser un jugador important en el Mallorca després d'haver superat un calvari de lesions amb l'anterior equip, el Feyenoord holandès.