ATLÈTIC DE MADRID: De Gea, Valera, Perea, Godín, Antonio López, Reyes, Tiago, Raúl García, Fran Mérida, Forlán i Kun Agüero.
Juanfran per Fran Mérida en el minut 62 i Mario Suárez per Raúl García en el 82.
VALÈNCIA: Guaita, Bruno, Stankevicius, Maduro, Ricardo Costa, Jordi Alba, Joaquín, Topal, Tino Costa, Pablo Hernández i Soldado.
Aduriz per Soldado en el minut 64, Miguel per Bruno en el 75 i D. Navarro per Maduro en el 79.
GOLS:
1-0: minut 3, Reyes.
1-1: minut 41, Joaquín.
1-2: minut 86, Joaquín.
ÀRBITRE: Fernández Borbalán (Comitè andalús). Expulsà amb vermella directa el local Godín en el minut 89. Amonestà el local Forlán i els visitants Tino Costa, Maduro, Jordi Alba i Topal.
Joaquín Sánchez consolidà el València en la correguda cap a la Lliga de Campions i va deixar en res el bon partit de l'Atlètic de Madrid, amb moltes més ocasions que el seu rival. De fet, tudaren un gol a favor en el minut tres i un penal en la segona meitat i van rebre un càstig massa injust en el tram final. Va signar el duel l'extrem valencianista, el millor del seu equip sobre la gespa, autor dels dos gols que enfonsen encara més el conjunt blanc-i-vermell, ja descartat definitivament de la lluita pels quatre primers llocs.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.