El president del FC Barcelona, Sandro Rosell, i el responsable de Qatar Sports Investment, Ahmad al Sulaiti, firmaren ahir capvespre al Camp Nou l'acord de patrocini de la fundació de l'emirat, el logotip del qual lluirà a la camiseta blaugrana a canvi de 165 milions d'euros durant els pròxims cinc anys. Rosell explicà que la seva voluntat és que el logotip i el d'Unicef puguin coexistir, però que en cas contrari seria el de Qatar que hi predominaria. Cal pensar que la UEFA o l'LFP podrien no donar el vistiplau a la presència de tots dos.
Rosell assegurà també que el 23 de juliol pasast va vendre la seva empresa especialitzada en màrqueting esportiu Bonus Sports Marketing a la multinacional saudita DAG, raó per la qual ha complert la seva promesa electoral.
D'altra banda, i en un article al Diari de Catalunya, l'exentrenador Johan Cruyff explica que aquesta decisió és "la més fàcil" i que en el passat altres presidents ho podrien haver fet, però en desistiren. "Estic totalment en contra. I diria exactament el mateix si hagués estat un altre president. Ets únic al món, ningú no ha mantingut intacta la camiseta en tota la història i, alhora, has estat d'allò més competitiu. Vendràs aquesta singularitat pel 6 o el 7 per cent del pressupost, amb el que significa el Barça i el que transmet de diferent al món?".
Rosell firma l'acord per dur publicitat de Qatar
Ara té dubtes de poder compaginar-lo amb el d'Unicef
Barcelona14/12/10 0:00
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.