Les jugadores de Jorge Méndez no poden deixar escapar el terreny recuperat i han de sumar el seu tercer triomf consecutiu i colocar-se en la zona mitjana de la classificació.
L'Olesa, enguany entrenat per Xavier Tubau, ha sumat, igual que el conjunt de la Vall, tres victòries en els 8 partits disputats. En la ronda anterior varen perdre a casa contra el Rivas Ecopolis per 62-79, després de deixar escapar les madrilenyes ja en el primer parcial (18-25).
El darrer cinc inicial fou el següent: Lorena Infantes, de base; la romanesa Claudia Pop i la senegalesa Aya Traore, d'alers; juntament amb les pivots Aina Denti i la nord-americana Chloe Kerr. Després entraren en joc Maria Bas, Laura Navarro i Olga Podkovalnikova, una pivot de 1,95.
El punt fluix de les visitantes és la defensa, amb una mitjana de 79,6 punts encaixats. Les solleriques han d'aprofitar aquesta dada i els contracops i el joc interior, amb Vega i Lady Comfort, i exterior, amb Shay Murphy, actualment la jugadora més valorada de la Lliga Femenia, i Pao Ferrari, en el joc interior, han de marcar les diferències.
En els darrers partits ha fallat el públic local i les jugadores es mereixen unes grades més plenes. El Mariana és l'únic equip mallorquí de la màxima categoria estatal.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.