RÚSSIA: Hammon (27), Korstin (8), Kuzhina (3), Arteshina (-) i Osipova (14) -cinc inicial-. També jugaren Danilochkina (-), Abrosimova (13), Vidmer (-) i Stepanova (11)
ESPANYA: Palau (2), Cruz (3), Valdemoro (21), Montañana (15) i Lyttle (16) -cinc inicial-. També jugaren Martínez (-), Fernández (7), Torrens (3), Lima (-) i Pascua (-)
PARCIALS: 20-25, 36-37 (descans), 54-55 i 76-67 (final).
ÀRBITRES: Chiari (Itàlia), Maestre (França) i Gontas (Grècia). Sense eliminades.
La selecció espanyola de bàsquet femení no va poder completar la fase de grups del Mundial de la República Txeca amb un ple de victòries, en perdre davant Rússia (76-67) en un partit que es va decidir en el darrer quart.
Les espanyoles dominaren el partit fins als darrers minuts, en què el gran encert de Hammon impedí que la Roja aconseguís la seva sisena victòria consecutiva. Ara, la selecció s'enfrontarà a França en els quarts de final, mentre que Rússia farà el mateix amb Bielorússia.
Espanya va sortir amb molta intensitat, i amb Sancho Lyttle amb l'equip a l'esquena. Amb la seva gran defensa, no només frenà les russes, sinó que, a més, fou la que més punts anotà. La reacció russa arribà en el segon quart de la mà d'Stepanova, màxima anotadora del campionat. I és que la mallorquina Alba Torrens, com Laia Palau, no tenien el dia. Finalment, Amaya Valdemoro va tornar a entrar en acció per espavilar les seves companyes. Una cistella seva, afegida a la gran intensitat de Lyttle, féu que Rússia no aconseguís posar-se al capdavant del marcador al descans.
A la represa, l'equip de José Ignacio Hernández millorà el joc que havia realitzat en el quart anterior i va tornar a mostrar la seva millor cara. Continuaven defensant perfectament i movien la pilota d'un costat a l'altre de la pista, davant la desesperació de les russes, que, tot i això, no perderen la cara al partit i acabaren el quart un punt per sota. Amb el partit per decidir, s'arribà al darrer quart, en què Espanya va sortir amb molta més intensitat i va mirar sense èxit d'anar-se'n en el marcador. Hammon, que va firmar un partit espectacular, es va abonar als triples per aconseguir el màxim avantatge del seu equip a l'electrònic. Les espanyoles no saberen reaccionar a temps i, finalment, registraren la seva primera derrota en el Mundial.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.