Dani Lozano es va imposar en el Ral·li Vall de Sant Pere, amb Pep Joan Riera com a copilot, per davant de Sebastià Galmés i David García. Una penalització de 50 segons a Galmés va ser fonamental perquè Lozano i Riera s'emportassin la victòria final. La primera secció va estar formada pels trams de Puigpunyent-Esporles i Esporles-Valldemossa. Dani Lozano i Pep Riera hi varen començar fort, amb els dos primers scratch. Per darrere seu, un grup format per David García-Guillem Quart, Sebastià Galmés-Biel Vallespir i Julián Gómez-Miguel À. García es posicionaven per plantar cara als del Seat Ibiza Kit-car. Així, Galmés s'anotava les dues darreres passades per Puigpunyent-Esporles i acabava la secció a cinc segons del líder.
No obstant això, el plat fort de la jornada encar havia d'arribar amb els 10 quilòmetres del Coll de Sóller i els vuit de Sóller-Deià. Dani Lozano es va anotar els dos primers trams i a partir d'aquí es va dedicar a administrar el seu avantatge. David García s'anotava un scratch i Sebastià Galmés dos, mentre que Julián Gómez es mantenia en la quarta posició. Finalment, Lozano-Riera aconseguien la victòria sobre Galmés després que aquest darrer rebés una penalització de 50 segons per arribar tard a un control a causa d'un problema elèctric. El tercer escaló del podi va ser per a David García amb només dos segons d'avantatge sobre Julián Gómez. La sorpresa arribà en les següents posicions a causa de les exclusions de Rafa Binimelis i Carlos Pérez. Jaume Riera hi resultà cinquè, que s'anotava el grup N per davant de Miquel Verger, seté a la general. En la categoria de clàssics, la victòria va ser per a Sebastià Verger-Miquel À. Verger (Seat 124) per davant de Tolo Martorell-Biel Gual.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.