Rafel Nadal disputarà l'Obert de Tailàndia. | Efe - Agències

TW
0

El municipi que va veure néixer Rafel Nadal vol fer-li un reconeixement públic. Per aquest motiu, l'Ajuntament iniciarà els tràmits per atorgar la concessió de fill predilecte al manacorí, un dels pocs premis que li falten.
El batle del municipi, Antoni Pastor, explica que "en el pròxim ple del divendres iniciarem l'expedient necessari per nomenar Rafel Nadal fill predilecte de Manacor, ja que aquesta és la màxima distinció que es pot fer a una persona en vida". Aquest nomenament és possible gràcies a la modificació que s'ha fet de l'anterior reglament. Segons Pastor, "tal com estava escrit abans el reglament, era de confusa redacció i tenia múltiples interpretacions". Amb aquesta distinció, l'Ajuntament de Manacor vol reconèixer i agrair la labor professional i humana del millor tennista espanyol de la història.

Reconeixement

Antoni Pastor assegura que "fa mesos que estudien nomenar Rafel Nadal fill predilecte; no és després de proclamar-se campió de l'Obert dels Estats Units". Afegeix que "són moltes les institucions que han premiat el nostre tennista i que ara és el nostre torn". Rafel Nadal és, per a molts, un dels personatges més coneguts del món; a més, du el nom de Manacor arreu, fet que Pastor considera "molt positiu per a la imatge del municipi".
El batle preveu que "el nomenament es produeixi abans de final d'any; el més segur és que sigui el desembre. La fiscal serà Catalina Julve, mentre que la instructora serà Bel Febrer".

Bangkok

El numero 1 del món arribà el passat dimarts a Bangkok per disputar-hi l'Obert de Tailàndia per primera vegada. L'any passat no hi va poder participar per culpa de la lesió abdominal en l'Obert dels EUA, però enguany hi arriba més fort que mai. Després de passar uns dies de descans a Mallorca, Nadal començarà a jugar el 30 de setembre, el mateix dia de la inauguració oficial. El torneig tailandès conclourà el 3 d'octubre; seguidament, Nadal viatjarà a la Xina per disputar-hi el Màsters Mil de Xangai.