Quina vergonya!
Mallorca és terra de campions. N'hi ha molts i de ben variades disciplines. Els nostres mites esportius són fruit dela casualitat. I de molts esforços personals. Estic pensant, per exemple, en Josep Amengual, Guillem Timoner, Joan Llaneras, Jim Oliver... i Rafel Nadal. Són molts els esportistes que anys enrere donaren al museu una part de la seva vida, un bocí de la seva memòria. Ho feien perquè perdurassin en el temps els seus triomfs, les seves gestes, perquè els nostres joves mai no oblidassin que aquesta Mallorca nostra és terra de grans esportistes.
La idea de Miquel Vidal, periodista i exdirector del Museu de l'Esport, era donar a conèixer la trajectòria dels grans esporties mallorquins. Era una bona idea. Però avui, l'escopeta d'Amengual, diferents raquetes de Nadal, Moyà i Tous, la moto de Jaime Mariano i diferents jerseis de campió de Llaneras són en un magatzem del Palma Arenal. I són allà tancats des de novembre de l'any passat. I les previsions diuen que no es podran exhibir per ara. I no passa res? Quina vergonya!
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.