Partit fàcil a Liechtenstein
Espanya inicia avui la defensa de la seva corona continental davant un rival modest que no hauria de donar gaires problemes als homes de Vicente del Bosque per aconseguir el triomf
La selecció espanyola de futbol reprendrà avui (20.45 hores/Telecinco) la seva activitat oficial i ho farà davant la modesta Liechtenstein, en el seu primer partit del Grup I de la fase de classificació per a l'Eurocopa de 2012 a Polònia i Ucraïna. Amb la novetat de jugar divendres en lloc de dissabte, la campiona del món inicia la defensa de la seva altra corona, la continental, aconseguida el 2008 davant un dels combinats més modestos del panorama europeu. La lògica convida a pensar que Espanya hauria de sumar sense problemes els tres punts.
El partit del Rheinpark de Vaduz serà, a més, l'aperitiu del que Espanya jugarà quatre dies després a Buenos Aires davant l'Argentina, de caire amistós, però davant una selecció històrica i de les poderoses que voldrà guanyar el millor equip del moment i revenjar-se del 2-1 del passat mes de novembre en el Vicente Calderón.
Després de proclamar-se reina mundial, la campiona d'Europa torna a l'activitat oficial quasi dos mesos després en el que és el començament del camí cap a l'Eurocopa d'aquí dos anys, que en principi es presenta sense gaires complicacions.
Espanya és molt superior al seu rival d'avui i només un excés de relaxació, afegit a un gran dia dels locals, podria suposar un resultat sorprenent. El combinat estatal mai no ha perdut ni encaixat cap gol en els anteriors quatre enfrontaments amb Liechtenstein. Per això els homes de Vicente del Bosque miraran d'obrir tan aviat com puguin el marcador, per, posteriorment, dominar el partit gràcies a la seva superioritat tècnica davant un equip que intentarà créixer tenint en compte la seva condició de local.
El seleccionador quasi no ha introduït canvis en la seva convocatòria i continua confiant en el bloc dels darrers anys, tot i que caldrà veure com recompon la defensa després de la baixa de Carles Puyol. Per no haver de fer gaires canvis, el més probable serà posar Carlos Marchena i deixar Sergio Ramos en el lateral. On no hi haurà canvis serà en el centre del camp, on tornaran a jugar els mundialistes, una vegada que Andrés Iniesta ha tornat a la llista i pareix que el seu cop al turmell no l'impedirà de ser-hi. A la davantera hi haurà David Villa. Cal saber encara si Fernando Torres l'acompanyarà o no. Tot depèn de l'estat físic del jugador madrileny del Liverpool.
També a Illes Balears
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.