TW
0

El relleu a la cúpula del Manacor ja és tota una realitat. Joan Vicenç Acuñas ja forma part del passat del club manacorí, del qual encara s'han d'aclarir moltes coses, sobretot des del punt de vista financer, ja que el Manacor es troba en una conjuntura difícil. Per començar, als comptes del club no hi ha doblers per pagar els àrbitres diumenge. Així, els hauran de posar els membres que componen la gestora que es farà càrrec de la situació fins que es convoquin eleccions.

Aquesta transició necessària s'inicià divendres amb la moció de censura que es posà contra l'encara president Acuñas per part dels socis, que firmaren la voluntat de prescindir d'Acuñas en la presidència. A partir d'aquí, es creà una gestora formada per Rafel Sureda a la presidència, Joan Caldentey a la vicepresidència i Llorenç Lliteras a la tresoreria, a més de la secretària María José Massana i Biel Vadell. La següent passa -que es va fer ahir mateix- va ser acudir a la Federació Balear de Futbol per presentar la documentació pertinent. A la Federació es trobà que tot està en ordre i el pròxim tràmit serà dur tots els papers necessaris a la Conselleria d'Esports, cosa que faran avui mateix i que oficialitzarà la gestora que ha agafat les regnes del club.

La situació del Manacor és molt complicada, tal com ho explicà Joan Caldentey. "Diumenge tenim 10 partits i no tenim doblers ni per pagar els àrbitres", indicà. Surten forats per totes bandes i es deuen doblers per tot", continuà. "Nosaltres pagarem el que puguem i farem tot el possible perquè les coses vagin bé. Per sort, tant la plantilla del primer equip com el tècnic Jaume Mut ens donen suport incondicional", digué. Per part seva, el president Rafel Sureda es va voler abstenir de "fer cap tipus de declaració fins que la gestora sigui oficial i es doni el vistiplau a la moció per part de la Conselleria d'Esports".D'altra banda, Acuñas no es dóna per vençut i afirmà que tot aquest assumpte "està en mans de la Justícia".