TW
0
COLLERA 2
BARCELONA 1

COLLERA: Andrea (3), Chus (3), Laura (3), Virgínia (3), M. Antonia (3), Marga (3), Patri (3), Rafaela (3), Tania (3), Pili (3) i Vidal (3).Eli (3) per Rafaela i Anita (3) per Tania.

BARCELONA
: Eli (2), Anita (2), Laura (2), Ani (2), Rocío (2), Melani (2), Elba (2), Marta (2), Mari Paz (2), Vichi (2) i Cubi (2).Carol (2) per Melani, Olga (2) per Cubi i Lilo (2) per Elba.

GOLS
:
1-0: minut 18, Rafaela.
2-0: minut 55, Virgínia.
2-1: minut 58, Lilo.

ÀRBITRE
: Arenas Cuesta (1). Regular, amonestà amb targeta groga Pili i Rafaela del Collera.

El Collera guanyà el primer partit de l'eliminatòria de vuitens de final de la Copa de la Reina, amb un resultat ajustat que obligarà les mallorquines a treure el màxim en la visita a la Ciutat Comtal. La mala sort de les palmesanes en els primers deu minuts de joc impedí un marcador més inflat, ja que la davantera Pili Espadas fallà un penal que hauria donat més possibilitats al conjunt palmesà per poder passar l'eliminatòria.

El Collera sortí sobre el terreny a les totes i crearen nombroses ocasions, la primera amb el penal i, posteriorment, Rafaela aprofità una bona oportunitat per batre Eli en el minut 19 i posà al seu equip per davant en el marcador. Pel que fa a les rivals, amb una defensa ordenada, evitaren que les del Collera augmentassin distàncies fins al descans. A la represa, el Collera continuà amb la mateixa tònica i efectivitat i arribà el segon gol, de Virgínia, amb gran aplaudiment per part dels aficionats que hi assistiren.

No obstant això, quan encara el celebraven, Lilo, del Barcelona, aconseguia sorprendre les mallorquines amb una jugada a la contra que acabà amb diana. Les locals continuaren amb el seu joc, però no varen tornar a encertar. Així, el Collera encara haurà d'esperar una mica més.