El Reial Mallorca més en forma de les darreres temporades s'enfronta amb el Getafe avui a les 20 hores a l'Ono Estadi dirigit pel cantàbric Pérez Burrull en el partit d'anada dels quarts de final de la Copa del Rei. Sense maldecaps a la Lliga, on són quarts amb 33 punts, els de Manzano comencen a somiar amb una final per a aquesta temporada. Tanmateix, per seguir en aquest camí, abans s'hauran de desfer d'un conjunt madrileny al qual se li dóna bé la competició del KO i que ja fou botxí dels vermells fa dos anys. L'entrenador mallorquinista no farà concessions per a aquest matx i, llevat d'un parell de variacions, posarà sobre la gespa de l'Ono Estadi l'equip de gala. Manzano ha convocat per a aquest duel els 18 jugadors del primer conjunt que té a disposició seva.
El Mallorca ha d'aconseguir un bon resultat per poder viatjar amb certa tranquil·litat al coliseu Alfonso Pérez de Madrid per al partit de tornada. L'equip vermell ja superà el Getafe en la setena jornada a l'Ono Estadi, on s'imposà per un clar 3-1. Això no obstant, com digué Gregorio Manzano ahir en roda de premsa a Son Bibiloni, "el Getafe d'avui ha millorat molt respecte del que visità Palma el mes d'octubre passat". El Mallorca té a favor seu la gran ratxa de resultats que ha aconseguit aquesta temporada dins Son Moix. Els homes de Manzano s'han imposat en els onze enfrontaments que hi han disputat, 9 de Lliga i 2 de Copa del Rei.
Per la seva banda, el conjunt dirigit per Míchel s'ha mostrat molt encertat en la Copa del Rei durant els darrers anys, ja que s'ha classificat per a semifinals en tres de les darreres quatre temporades. A més, sota la batuta de Michael Laudrup, els madrilenys varen ser els botxins dels mallorquins fa dues campanyes. En el partit d'anada s'imposaren 1-0 a Madrid gràcies a un gol de Rubén de la Red. En la tornada a Palma, després que els vermells s'avançassin amb gols d'Ibagaza i Arango, una falta llançada per Esteban Granero va col·locar el 2-1 en el marcador, que donava la classificació als madrilenys.
Per aquesta raó, l'entrenador mallorquinista posarà sobre el camp un equip amb esperit ofensiu, encara que sense tornar-se boigs i sense descuidar la rereguarda. D'aquesta manera, l'onze inicial que presentarà el tècnic andalús serà el format per Lux a la porteria; Mattioni, Corrales, Nunes i Rubén en defensa; Mario i Martí en el centre del camp, amb Varela i Castro a les bandes; per darrere del davanter jugarà Borja Valero i en punta ho farà Aritz Aduriz, el qual està sancionat per a la visita de diumenge a l'estadi de Cornellà de l'Espanyol.
Per part seva, Míchel recupera efectius per a la visita a Palma. Així, Albín i Mané tornen a la llista, en lloc de Kepa, al qual se li cerca una sortida de l'equip, i el lesionat Adrián. El Getafe formarà amb Codina a la porteria, Miguel Torres i Rafa en els laterals, i Cata Díaz i Mané, que entrarà per Mario, en el centre de la defensa. Boateng i Celestini, encara que Casquero també podria ocupar una d'aquestes posicions, seran els encarregats de portar el pes de l'equip en el centre del camp, mentre que Pedro León i Albín intentaran obrir la defensa per l'exterior. Més en punta se situarà Parejo, connectant enmig del camp i la davantera, ocupada per Roberto Soldado.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.