El brasiler podria tornar a jugar aquest cap de setmana enfront l'Osasuna. | Alberto Mart

TW
0

El futbolista brasiler del Reial Madrid Kaká va tornar a la gespa de Valdebebas mitja hora després de finalitzar l'entrenament de l'equip dirigit per Manuel Pellegrini a fi d'enllestir la seva preparació davant el xoc de diumenge contra l'Osasuna, després d'una pubàlgia que l'ha mantingut un mes de baixa.

Kaká, que ja s'havia exercitat abans amb el grup format pels lesionats Van Nistelrooy, Guti i Albiol realitzant correguda contínua i rombes amb pilota, va tornar mitja hora després que finalitzàs l'entrenament de grup per exercitar-se a les ordres de José Cabello, un dels preparadors físics del club.

L'internacional brasiler va sortir al camp vestit de curt, va realitzar diversos exercicis de conducció de pilota i va assajar durant uns minuts llançaments a porta tant des de dins de l'àrea com des de fora, sota la intensa pluja que queia damunt la ciutat esportiva de Valdebebas.

El madridista, que pateix una pubàlgia que l'ha mantingut allunyat dels terrenys de joc des del 29 de novembre, després del partit contra el Barcelona, està ultimant la recuperació per poder arribar bé al partit que es disputarà diumenge amb l'Osasuna en el Reyno de Navarra.

Juanan, amb el primer equip

El central palmesà del Castella, Juanan González, entrenà ahir amb el primer equip a causa de la greu lesió de Pepe i la baixa d'Albiol. Juanan, que ja debutà a Primera amb el Depor, és una de les alternatives de Pellegrini.