TW
0

Sub 18
El seleccionador balear sub 18 va fer pública la llista de convocats per al partit d'entrenament que els enfrontarà al líder de la Regional Preferent, el Manacor, dimecres dia 2 a Na Capallera a partir de les 18.00. Per al matx, José Gálvez ha citat 20 jugadors: Nicolás Baleani i Bartomeu Campins (Sant Francesc); Rubén Castro, Pere Santandreu i Macià Payeras (Poblera); Yeray Gómez, Adrián Plomer, Víctor Martínez, Abdon Prats, Miquel Àngel Reynés i Gabriel Izquier (Mallorca); Octavi Reixach i Llorenç Gelabert (Ferrioler); Antonio Cortés i Juan F. Mateo (Joventut Sallista); Juan M. López (Atlètic Balears); Samuel Tomillero i José Manuel García (Eivissa); i Ignasi Dalmedo i Àlvaro del Río (Penya Ciutadella).

3 polivalents
El Poblera, que milita a la Divisió d'Honor Juvenil, és el segon equip amb més representació a la llista, amb tres convocats, per darrere el Mallorca, amb sis. Rubén Castro, Pere Santandreu i Macià Payeras són tres jugadors polivalents que tant poden actuar a la medul·lar com a la rereguarda, tal com ens explicava el seu tècnic, Domingo Remola. Rubén Castro és un lateral dret que va arribar a sa Pobla procedent del Mallorca, amb projecció en atac i molta rapidesa. Pere Santandreu s'ha guanyat un lloc en el primer equip blaugrana gràcies a la seva entrega i lluita a l'eix de la defensa, on juga de central, encara que també es pot desenvolupar amb soltesa com a migcampista defensiu. Finalment, Macià Payeras, que aquesta temporada ha tornat a Mallorca després de la seva estada al Vila-real, és un jugador amb molta força i visió de joc, que complementa amb un precís llançament en llarg.

Cop d'autoritat
Després de no poder passar de l'empat a zero davant el Girona, el Poblera encara l'enfrontament davant la Penya Ciutadella amb la intenció de donar un cop d'autoritat. Els de Domingo Remola, onzens amb 10 punts, visiten el camp del coer de la categoria, amb només 4 punts. Però tal com comentava el tècnic blaugrana, si bé els poblers tenen l'opció de pegar un cop d'autoritat i distanciar-se de la zona baixa, els menorquins també veuran el duel com una oportunitat per tornar-se a enganxar a la lluita i implicar-hi el Poblera. El que està clar és que el Poblera viatjarà a Menorca amb un propòsit clar: guanyar.

Representació del nord
I és que des del club dirigit per Miquel Bennàssar tenen clar que en la temporada del retorn a la Divisió d'Honor no aspiren al títol (tant de bo!), sinó a mantenir-se per poder donar continuïtat i estabilitat al projecte. De totes maneres, a sa Pobla també saben que l'equip és la representació del nord de l'Illa. Mallorca, Sant Francesc i Ferrioler, de la zona de Palma, mentre que el Poblera suposa el punt de trobada de jugadors de tota la zona nord de l'illa.

Dia de l'entrenador
Dissabte que ve el Comitè d'Entrenadors de la Federació de Futbol de les Illes celebrarà un any més el Dia de l'entrenador, una jornada festiva en la qual se'n reconeixeran els membres amb uns mèrits més destacats durant la temporada passada. A partir de les 11.15 al camp de futbol del col·legi CIDE, es disputarà un partit entre entrenadors col·legiats de futbol, futbol sala i àrbitres contra veterans del CE CIDE. Al vespre, l'escenari es traslladarà al Casino de Mallorca. A les 20.15, se celebrarà una missa en record dels entrenadors morts l'any passat, i a les 20.45 es realitzarà una xerrada-col·loqui amb Luis Aragonés. Finalment, a les 21.30, es farà el sopar i l'entrega de trofeus.