TW
0

La mare de totes les batalles es prepara per al ViveMenorca avui a Vistalegre davant el Reial Madrid, amb qui s’enfrontarà a les 20.45 h. Els menorquins no han derrotat mai els de Joan Plaza, però estan decidits a donar la sorpresa. El ViveMenorca vol guanyar, però sap que no depèn d’ell mateix per salvar la categoria. De totes maneres, els menorquins han de vèncer obligatòriament el conjunt blanc: si no, no tindran cap opció d’aconseguir la salvació. Les úniques possibilitats de permenència que queden avui per als de Javier Imbroda els exigeixen imposar-se al Reial Madrid, que el CAI Saragossa perdi amb el DKV Joventut i que el Múrcia caigui davant el Kalise Gran Canària. En aquest cas, tot es decidiria en la darrera jornada.

La novetat més important que presentarà el conjunt menorquí serà el debut a l’ACB de l’escorta hongarès Istvan Nemeth, tot i que Javier Imbroda no podrà disposar altra vegada del pivot Urko Otegi, que es recupera d’un esquinç. És ver que l’equip illenc s’enfronta amb una de les seves dues bèsties negres que, amb el Kalise Gran Canària, no ha aconseguit mai derrotar. Però sempre n’hi ha una primera vegada i amb aquesta intenció es deplacen els homes de Javier Imbroda a la capital de l’Estat, per intentar aconseguir la fita en el partit corresponent a la 33a i penúltima jornada de la Lliga ACB.

La victòria davant el Bruesa GBC de diumenge ha alimentat les possibilitats de permanència, encara que no s’ha de caure en falses il·lusions. Aquesta empresa continua sent molt difícil. Però, a pesar de tot, el ViveMenorca ha recuperat l’autoestima i l’esperit competitiu. Si la derrota es produeix, els menorquins la vendran cara. Els balears arriben al pavelló de Vistalegre per endur-se’n la victòria davant un Reial Madrid ferit després de la derrota contra l’Estudiantes, i encara que el calendari final dels menorquins no es pareix al de les tres temporades anteriors, en les quals el ViveMenorca va aconseguir la permanència en la darrera jornada, el miracle és possible.