Pepe castigat amb deu partits

Higuaín, a qui li va ser mostrada una targeta groga per presumpta simulació (va caure dins de l'àrea del Getafe), ha quedat sense amonestació

TW
0

El central portuguès Képler Laveran Lima Ferreira, 'Pepe', expulsat en el partit Reial Madrid-Getafe (3-2) de la trentena segona jornada de la Primera divisió,  ha estat castigat pel Comitè de Competició amb un total de deu encontres de suspensió.

Per la seva part, al davanter argentí Gonzalo Higuaín, a qui li va ser mostrada una targeta groga per presumpta simulació (va caure dins de l'àrea del Getafe), que comportava un partit d'expulsió en suposar seu cinquena, el Comitè de Competició li ha retirat l'amonestació en entendre que el rival va causar la seva caiguda, per la qual cosa podrà jugar contra el Sevilla, diumenge vinent.

Pepe, segons es recull a l'acta del col·legiat de l'encontre, Delgado Ferreiro, “en el minut 86, va ser expulsat per empènyer per darrere un contrari (Javier Casquero) evitant una ocasió manifesta de gol”. “Una vegada en terra i amb el joc detingut, el jugador local li va propinar una puntada de peu al jugador objecte de la falta, i a un cop de puny a la cara a un adversari (Albín). L'esmentat jugador (Pepe) quan abandona el terreny de joc es dirigeix al quart àrbitre, amb la següent frase: 'sou tots uns fills de puta'”. Pepe, segons es va reflectir a l'acta, “després de la consecució del tercer gol local va aparèixer al terreny de joc i es va anar corrent cap a un córner per abraçar els seus companys”.

Els deu partits de sanció a Pepe són: un per la falta causant de la pena màxima, quatre per agressió a Casquero quan estava estirat sobre el terreny de joc, quatre per l'agressió a Albín i un pels insults.

El Reial Madrid té deu dies de termini per recórrer la sanció al Comitè d'Apel·lació.

Per la seva part, segons ha informat Alfredo Florez, president del Comitè de Competició, no s'ha entrat en la possibilitat de cap sanció al brasiler madridista Marcelo per no estar reflectits a l'acta arbitral l'actitud mostrada feia un rival.