TW
0

La mallorquina Núria Llagostera va dir adéu al Torneig de Miami en caure en segona ronda davant de la número 1 espanyola Carla Suárez (3-6, 6-4 7-6(3) en un partit apassionant i molt igualat, que no es va decidir fins al tie-break del tercer set.

La jugadora mallorquina va començar més centrada el partit que la seva rival fet que li va permetre anotar-se la primera mànega sense gaire complicacions.

El panorama va canviar en el segon parcial, en què Suárez, millor tennista espanyola en l’actualitat, es va refer del revés del primer set i es va imposar per forçar el tercer i definitiu capítol.

El desenllaç del partit va ser molt emocionant, amb dues jugadors que ho varen donar tot per tal de ser en tercera ronda. Després d’un set igualat, la sort del partit es va decidir en el tie break, on la jugadora peninsular va estar més encertada que la mallorquina i li féu emportar el set i la classificació.

Robredo es classifica

El tennista espanyol Tommy Robredo va firmar la seva classificació a la tercera ronda del Màsters 1.000 de Miami després d’imposar-se (6-4 i 6-4) al txec Jan Hernych, en una jornada en què van quedar eliminats Nicolás Almagro i Oscar Hernández. El primer va cedir (2-6, 6-2 i 7-6 (7)) després d’un duríssim partit davant el nord-americà Taylor Dent, mentre que Hernández també va perdre en tres mànegues (6-4, 2-6 i 6-1) davant del rus Marat Safin.