AT.MADRID 3
ESPANYOL: Kameni, Sergio Sánchez, Jarque, Pareja, Chica, Moisés Hurtado, Àngel, Luis García, Coro, Nené i Jose Callejón.Valdo per Jose Callejón, Lola per Àngel i Jonathan per Coro.
ATLÈTIC DE MADRID: Leo Franco, Perea, Pablo, Heitinga, Pernía, Assunçao, Maxi Rodríguez, Simao, Maniche, Agüero i Forlán.Sinama Pongolle per Forlán, Raúl García per Simao i Luis García per Kun Agüero.
GOLS: 0-1: minut 6, Maxi Rodríguez.
1-1: minut 58, Sergio Sánchez.
1-2: minut 81, Agüero.
1-3: minut 90, Maxi Rodríguez.
2-3: minut 93, Valdo.
ÀRBITRE: Teixeira Vitienes. Amonestà Chica i Sergio Sánchez de l’Espanyol, i Maniche i Perea de l’Atlètic de Madrid.
L’Espanyol i l’Atlètic de Madrid protagonitzaren un duel vibrant que tingué ocasions per als dos equips, tot i que finalitzà amb una victòria per als blanc-i-vermells. Maxi Rodríguez avançà els madrilenys durant els primers minuts de l’enfrontament. L’Atlètic se n’anà al vestidor amb el marcador a favor seu. L’Espanyol sortí a la segona part decidit a aconseguir l’empat. El desitjat gol arribà en el minut 58.
Una de les oportunitats més clares de l’Atlètic de Madrid es produí en el minut 75, gràcies a un potent xut de Maniche. Agüero va estar a punt de marcar, però es trobà amb un Kameni que realitzà una gran aturada. Finalment, en el minut 81, l’argentí va fer el gol que suposà la victòria i els tres punts per als jugadors del mexicà Javier Aguirre. Maxi Rodríguez rematà i marcà l’1-3 en el temps de descompte. L’inútil 2-3 arribà just després dels peus de Valdo.• dB
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.