D’entrada, Gregorio Manzano no va voler valorar la situació institucional del Mallorca i va afirmar que "jo sóc aquí per parlar de futbol, per altres temes ho haureu de demanar als despatxos". El tècnic andalús queixà que aquest tema estigui llevant rellevància a l’enfrontament de dimenge que ve en Lliga contra el Sevilla a l’Ono Estadi, on el Mallorca juga "una final".
"Ja no sé què dir al públic perquè véngui a donar-nos suport. El partit de diumenge és una final, i si al final perdem que ens xiulin tot el que vulguin, però durant els noranta minuts hem de menester els seus ànims, no han de donar el partit per perdut abans d’hora", digué Manzano en un moment de passió.
Respecte a l’equip andalús, eliminat dijous passat de la Copa de la UEFA, l’entrenador vermell pensa que arribaran amb coratge "d’equip eliminat". "El Sevilla arribarà a Mallorca amb ànims d’equip eliminat perquè la UEFA era el seu objectiu. Amb el pas dels dies pot ser un alliberament per a ells, però a dia d’avui se sentiran eliminats".
Per al partit contra els de Manolo Jiménez, a Manzano el que més el preocupa és tapar bé les penetracions per banda de jugadors com Capel, Navas o Adriano. "Hem de tapar les seves bandes, tenir molta verticalitat i desbordament, però a la plantilla tenim gent per poder aturar-los", explicà.
El que vol del seu equip és "ordre tàctic" per no veure’s sorprès d’inici i haver de jugar costa amunt. "Tenim un dèficit de punts i hem de guanyar el Sevilla per començar a solucionar això. A més, en anys anteriors ja hem guanyat el Sevilla en una situació molt semblant, esperem que on n’hi hagi dos n’hi hagi tres", digué l’entrenador tot desitjant repetir les victòries davant el Sevilla dels darrers anys.
Segons Manzano, els seus jugadors estan vivint aquesta situació amb normalitat, "preparats, amb ganes de canviar la dinàmica de l’equip i amb l’objectiu clar d’aconseguir els tres punts davant el Sevilla". A més, el tècnic recordà que per pressupost l’objectiu del Mallorca sempre ha estat "la permanència".
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Crec que Manzano es va equivocar en signar el manifest espanyolista però així i tot és en els fets un bon entrenador, el millor que ha tengut el Mallorca en la seva història. Ell no en té cap culpa del desgavell del club que acabarà a segona, perquè serà sense Manzano que el club anirà a segona.