L'Alcoià posa a prova la moral dels aficionats de l'Atlètic Balears
Palma24/09/08 0:00
L’Atlètic Balears necessita començar a sumar de tres en tres. Avui té la cinquena oportunitat d’aconseguir la primera victòria de la temporada en el partit que l’enfrontarà a l’Alcoià a l’Estadi Balear a partir de les 17.00 de l’horabaixa.El Balears, que dissabte passat va marcar el primer gol de la temporada, obra de Blázquez, sembla que a poc a poc va agafant la mesura a la categoria, tot i que encara és darrer amb només un punt.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No hi ha manera de que jugui en Lucas Pou, l'únic del Atlètic capaç de veure la porteria contrària. Quan de gols ha fet en Bueno?. Cazorla, torna al Mallorca!