TW
0

El IV Internacional de pàdel Illes Balears ja té guanyadors: Fernando Belasteguín i Juan Martín Díaz.

Els campions aconseguiren la victòria després d’imposar-se en tres sets per 6-1, 3-6 i 6-3 a Sebastián Nerone i a Cristian Gutiérrez.

S’ha de destacar que molta gent acudí al parc de la Riera per presenciar aquesta emocionant final. De fet, unes 3.500 persones pogueren veure la victòria de Belasteguín i Martín Díaz. Ni tan sols els niguls, que amenaçaven pluja, llevaren protagonisme a l’espectacle esportiu.

L’esdeveniment no decebé ningú dels presents, que gaudiren del pàdel un any més.

Belasteguín i Martín Díaz començaren el partit amb molta força i ganes d’endur-se el trofeu. Els guanyadors s’adjudicaren el primer set sense problemes, amb un desplegament de cops brillants que posaren les coses ben difícils als seus contrincants i que feren aixecar el públic dels seients en diverses ocasions.

Malgrat aquesta demostració de superioritat, Sebastián Nerone i Cristian Gutiérrez aconseguiren igualar l’enfrontament en el segon set.

Els subcampions es col·locaren ràpidament amb un 0-3 a favor seu i varen saber mantenir-lo fins al final. Malgrat els intents dels vencedors per evitar perdre el segon set, aquest finalitzà amb un resultat de 3-6 a favor de Nerone i Gutiérrez.

El tercer set fou el definitiu. Belasteguín i Martín Díaz no volgueren deixar escapar el partit i obtingueren la victòria. Malgrat la resistència de Nerone i de Gutiérrez, aquests no varen poder fer res per evitar que els campions s’imposassin per 6-3.

Es tractà d’un merescut triomf per a Fernando Belasteguín i Juan Martín Díaz, que foren superiors en una final que va fer les delícies dels assistents.

El parc de la Riera presencià tota una festa d’un esport que, encara que és considerat elitista per alguns, cada vegada suma més aficionats.

La final no va decebre ningú i els jugadors demostraren que tenien un alt nivell. Ara només queda esperar fins a l’any que ve per tornar a viure una nova edició de l’Internacional de pàdel Illes Balears-Trofeu Oxidoc.