ROSENHEIM 0
MALLORCA 8
ROSENHEIM: Vochensperger, Schologger, Sprtetizer, Solinger, Gastzner, Eyrainer, Krauss, Eder, Heller, Kaya i Solinstein. També jugaren Feldner, Ludwig, Holiensteiger, Stockbauerm Bortschols, Guerrieri, Schwing, Maier i Hofer.
REIAL MALLORCA: Lux, Javi Castellano, Nunes, Martín Crespí, Ayoze, Alberto, Borja Valero, Oscar Díaz, Castro, Trejo i Víctor. També jugaren Josemi, Ramis, Dorado, Varela, Dani Castellano, Jurado, Mario Suárez, Arango i Keita.
GOLS: 0-1: minut1, Castro; 0-2: minut 7, Trejo; 0-3: minut 26, Castro; 0-4: minut 28 Víctor; 0-5: minut 62, Keita; 0-6: minut 79, Varela; 0-7, minut 83, Varela; 0-8: minut 90, Arango.
ÀRBITRE: Ralph Sitegl. Amonestà Maier per part del Rosenheim i Crespí per part del Reial Mallorca.
És el que sol passar en aquest tipus de partits davant rivals tan febles: que és gairebé impossible treure’n conclusions esportives i molt menys físiques, perquè l’entitat de l’oponent no ho permet malgrat les seves indiscutibles ganes. El porter Lux fou un espectador més.
El Reial Mallorca no tingué pietat del Rosenheim en el seu primer partit de la pretemporada en terres alemanyes. Era un rival de la sisena divisió del seu país que als vint-i-sis segons de joc ja havia encaixat el primer gol.
El Chori Castro, durant els 45 minuts que jugà, sempre molt ràpid i participatiu, inaugurà el marcador i va fer el tercer abans de la mitja hora, després que Óscar Trejo, en un rebuig després d’una bona jugada personal de Valero, fes el 2-0. El mallorquí Víctor va fer el 4-0 de preciosa vaselina en el minut 28.
Llavors, fins al descans, els jugadors mallorquinistes semblaren conformar-se o no volgueren fer passar vergonya a la feble defensa rival. A la represa, Gregorio Manzano canvià gairebé tot l’equip menys el porter Lux i el central Crespí. Keita, als desset minuts de la segona part, va fer el 5-0 i signà el seu primer gol amb la camiseta vermella. El sevillà Varela, per part seva, certificà el ‘set’ gràcies al seu conegut potent xut.
La golejada la tancà en els darrers minuts Varela, que signà el seu ‘doblet’ particular en el minut 83, i el veneçolà Arango en el temps de descompte.
El més destacat, sens dubte, fou veure les ganes dels debutants i l’alegria de Dorado després de disputar un partit, oblidada la seva greu lesió. El davanter Keita confirmà que és un davanter molt i molt ràpid.
El 22 d’agost, darrer partit
El club mallorquinista comunicà ahir que el darrer partit amistós de pretemporada es disputarà dia 22 d’agost davant el Girona a la localitat catalana de Palamós. El Girona, que aquesta temporada militarà a la Segona Divisió A, s’enfrontarà al Reial Mallorca a partir de les 21.00h, una setmana abans del començamemt de la Lliga.•
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.