Vist l’espectacle magnífic i el gran resultat aconseguit enfront d’Itàlia, Marco van Basten repetirà el mateix equip davant França per cercar la seva classificació per als quarts de final. Per contra, Raymond Domenech, que cerca la reacció dels bleus, canviarà de sistema i posarà el barcelonista Thierry Henry en punta.
L’única novetat que Holanda podria presentar és el retorn d’Arjen Robben, que pareix totalment recuperat del problema muscular patit el dia abans del matx amb Itàlia.
El davanter del Reial Madrid pogué participar en l’entrenament que l’equip de Van Basten realitzà a l’estadi Olímpic de la Pontoise, a Lausana, encara que no figurà entre els hipotètics titulars en el partidet final que s’hi jugà.Holanda: Van der Sar, Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst, De Jong, Engelaar, Sneijder, Van der Vaart, Kuyt i Van Nistelrooy. França: Coupet, Lassana Diarra, Thuram, Gallas, Evra, Makelele, Toulalan, Govou, Ribéry, Malouda i Henry. Àrbitre: Herbert Fandel (ALE). Estadi: Estadi de Suïssa, antic Wankdorf, Berna. Hora: 20.45 hores. • Efe
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.