Aragonés pren mesures

El seleccionador espanyol, insatisfet amb el rendiment dels seus homes en l'amistós davant el Perú, decideix realitzar la doble sessió d'entrenament d'avui a Madrid a porta tancada

TW
0

Luis Aragonés, seleccionador espanyol, va acabar insatisfet de la imatge oferta per Espanya en el primer test previ a l’Eurocopa, contra el Perú a l’estadi Nuevo Colombino, i la seva primera mesura és tancar els dos darrers entrenaments a la Ciutat del Futbol de Las Rozas per corregir errors.

El primer partit amistós que va disputar Espanya no va agradar a Luis Aragonés, descontent amb detalls tàctics i amb el comportament d’algun dels seus internacionals, com va reconèixer a la roda de premsa posterior al partit.

Les seves primeres mesures no s’han fet esperar i després del dia lliure del qual gaudiren ahir els 23 futbolistes s’exercitaran en doble sessió a porta tancada a la Ciutat del Futbol. Els jugadors estan citats a les 11.30 d’avui, hora límit per arribar a la residència de Las Rozas.

Serà en aquest moment quan comprovaran els canvis que ha introduït el seleccionador. Hi haurà doble sessió d’entrenament, a les 12.00 i a les 18.00 hores, ambdues a porta tancada, fet poc habitual en el combinat espanyol.

El darrer dia que passaran a Las Rozas també rebran una visita institucional: la de Jaime Lissavetzky, secretari d’Estat per a l’Esport, i Mercedes Cabrera, ministra d’Educació Política Social i Esport.

Quan finalitzin els entrenaments, la selecció espanyola recollirà les seves pertinences de la residència de Las Rozas i es desplaçarà a un hotel de Barajas, ja que a primera hora de dimarts volarà rumb a Santander. A l’estadi El Sardinero disputarà dimecres, davant dels Estats Units, el darrer amistós, abans de partir dijous cap a Àustria .