SÓLLER 2
EIVISSA B 2
Sóller: Canet (2), Lluís (2), Guillem (2), Marc (2), Tovar (2), Àlex (2), Sebas (2), T.Sampol (2), Ravi (2), Ramiro (2) i Santi. Jandro (2) per Marc, Pinya (2) per Sebas, Santi (2) per Tovar i Moragues (-) per Sampol.
Eivissa B: Wagner (1), Cabrera (1), Pérez (1), Jose (1), Andreu (1), Víctor (2), Suso (2), Puet (1), Carlos (1), Bonilla (1) i Samir (2). Javi (2) per Suso i Niki (1) per Puet.
Gols: 0-1: minut 11, Samir .1-1: minut 46, Tovar.2-1: minut 63, Ravi.2-2: minut 86, Javi.
Àrbitre: García del Sol (1). Amonestà Marc, Tovar, Sebas, Ravi i Jose.
Can Maiol va accollir ahir el partit d’anada de la primera eliminatòria de la fase d’ascens a Tercera entre el Sóller i l’Eivissa B, dos equips que oferiren un bon joc i que intentaren en tot moment aconseguir una victòria que encarrilàs l’eiminatòria. Així, tant un conjunt com l’altre varen tenir opcions clares de guanyar, cosa que fa que l’empat final es pugui considerar com a just.
En la primera part, l’Eivissa B sortí amb molt d’ordre i dominà en els primers minuts de joc, a més de gaudir d’ocasions clares de gol com la protagnitzada per Suso, que en el minut 5 estavellà un xut al travesser. Ara bé, en el minut 11 el jugador visitant Sami aconseguia batre la porteria defensada per Canet i donava avantatge al conjunt pitiús. La situació es complicava per al Sóller, que intentà recuperar les seves posicions i crear ocasions de perill. Així, en el minut 15 l’equip de la Vall va tenir la millor oportunitat d’igualar novament el marcador, quan l’àrbitre assenyalà un penal a favor seu. Però Ravi el fallà i desesperà la seva afició i els seus companys.
A partir d’aquest moment, els dos equips alternaren el domini de la pilota al centre del camp i crearen poques ocasions de gol. Ara bé, en el temps de descomte de la primera part, Tovar establia el gol de l’empat rematant perfectament de cap un servei de córner. Aquest gol motivà que els sollerics sortissin en la segona par molt més animats i que cercassin el gol amb més insistència, però sense aconseguir materialitzar les seves oportunitats. Per la seva banda, l’Eivissa B patí uns minuts de gran desconcert, si bé intentava mantenir les seves posicions al centre del camp. En el minut 63, Ravi s’aprofità d’una errada increbïble del porter Wagner (que sortí en fals en una jugada d’u contra u) perquè el Sóller s’avançàs en el marcador.
Empat definitiu
Durant els minuts següents pareixia més pròxim el tercer gol local que no l’empat, però els sollerics no rendibilitzaven les seves oportunitats. Finalment, en el minut 86 el visitant Javi aconseguia transformar una falta en el gol de l’empat i deixava l’eliminatòria oberta.•
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.