El mercat es tanca sense fitxatges de renom

L'Almeria, amb tres, ha estat l'equip que més incorporacions de nous futbolistes ha duit a terme

TW
0

El mercat d'hivern de fitxatges de futbol es tancà ahir sense fer contractacions sonades ni de renom, sobretot en contrast amb altres anys.Vint-i-tres nous jugadors inscrits figuren a la llista de la Lliga Professional de Futbol com a incorporacions realitzades pels clubs de Primera Divisió en el mercat hivernal, el termini del qual va concloure ahir a les 00.00 hores. Quatre d'ells són comunitaris i vuit, extracomunitaris.L'Almeria és, amb tres fitxatges, l'equip que més incorporacions ha realitzat. El fitxatge estrella de l'equip andalús és el serbi Veljko Paunovic, exjugador d'Atlètic de Madrid, Getafe i Mallorca. A més, l'Almeria també ha adquirit els drets d'Iriney i del brasiler Guiherme.

El València ha incorporat dos futbolistes. Amb l'argentí Ever Banega, de 19 anys, i l'holandès Hedwiges Maduro, de 22 anys, el tècnic Ronald Koeman espera encarrilar el rumb de l'equip valencianista. El Mallorca ha aconseguit la cessió de Lionel Scaloni, procedent de la Lazio, per al que queda de temporada i una més.

El Getafe ha obtingut els serveis de Gavilán, procedent del València. D'altra banda, Pablo Àlvarez, provinent del Deportivo, i Oterman, que ve del Boca Júniors, jugaran cedits al Racing. El Múrcia ha aconseguit el traspàs del brasiler Rosinei, i l'Osasuna, a darrera hora, obtingué la cessió de l'argentí Martín Astudillo, procedent de l'Alabès.

Pinto ha arribat cedit al Barcelona procedent del Celta, i l'Espanyol ha aconseguit els serveis del porter Javi Ruiz i del davanter Ewerthon, cedit per l'Stuttgart, però propietat del Saragossa.

El cas de l'argentí Marcos Rubén és el més vistós. El Vila-real el va fitxar procedent del River Plate i tot seguit el va cedir al Recreativo. L'equip castellonenc també s'ha fet amb el traspàs de Felipe, procedent del brasiler Sao Bernardo, i la cessió de Eguren, del Hammarby.El Deportivo de la Corunya ha aconseguit la cessió de l'internacional suec Christian Wilhelmsson, procedent del Bolton anglès, fins a final de temporada. El club gallec no té cap opció de compra sobre Wilhelmsson, que és propietat del Nantes.

Quant als jugadors mallorquins que s'han mogut pel mercat d'hivern, destaca l'arribada de Víctor Casadesús a les files de la Reial Societat procedent del Mallorca, on serà company de Pep Lluís Martí, que arribà a l'equip basc procedent del Sevilla. Casadesús ha estat cedit pel que queda de temporada i una més.

El Granada 74 ha aconseguit el traspàs del davanter illenc Xisco Nadal, procedent del Vila-real B, pel que queda de temporada i tres anys més. D'altra banda, Biel Ribas, fins ara porter del Llorca, defensarà a partir d'ara la porteria del Salamanca. Es tracta d'una bona oportunitat per a aquests dos jugadors mallorquins, que arriben a la Segona Divisió des de la Segona B.