L'egua de Tomeu Quetglas, Mylady, afegí una important victòria al seu palmarès en imposar-se en el premi de Sant Antoni, que es disputà ahir horabaixa a l'hipòdrom de Manacor. La correguda reuní vuit nacionals de gran categoria, la qual cosa atorga al triomf un valor afegit. L'encarregat de marcar el ritme de la prova va ser Last Tango, seguit de molt a prop per Mylady, Hipocamp d'Arc i Llum de Kor.
En l'entrada de la darrera recta, Last Tango continuava primer, però quan faltaven devers 50 metres per a la meta, Mylady es pogué distanciar de la corda i s'imposà damunt la mateixa línia de meta amb un bon registre d'1.18.6, dirigida pel seu menador habitual, Biel Pou. Darrere dels dos primers entraren Jovençana DP i Hipocamp d'Arc.
Abans d'aquesta prova, New Star Blai s'imposà amb autoritat en el premi Carino Power, amb una mitjana d'1.21.3, un registre molt inferior a les seves possibilitats.
La reunió de Sant Antoni s'aprofità per fer entrega dels premis als protagonistes de 2007. Així, com a menadors més regulars en les diferents categories varen ser distingits Joan Antoni Riera (joqueis), Onofre Puigserver (aprenents), Jaume Nadal (amateurs) i Francesca Andreu (dames).
Quant als cavalls, el més regular de 2007 ha estat My Dream, que també és el que més victòries ha sumat, empatat a 12 amb Martiks Blai. Geltyss Speed fou el més ràpid, amb una marca d'1.15.2.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.