L' Aqua Màgica dispara les darreres bales

Àngel Colino pot disposar contra el Bruesa GBC de la seva gran estrella, el nord-americà Lou Roe

TW
0

El Palma Aqua Màgica rep avui, a les 20.00 hores en el Palma Arena, el conjunt del Donosti Bruesa GBC, de Sant Sebastià, amb arbitratge del lleonès Carpallo Miguélez i del canari Santana Morales. Juntament amb el Leche Río Breogán, de Lugo, el conjunt basc és a només una victòria del líder en solitari, el CAI Saragossa. El tècnic dels guipuscoans és Pablo Laso fill, que durant la temporada passada entrenà l'Alerta Cantàbria. El Bruesa només manté dos jugadors de la campanya anterior, el base Ricardo Úriz i l'escorta argentí Esteban Martínez.

Contra el Bàsquet Inca (83-69) jugaren amb el quintet inicial següent: Úriz, de base; Isaac López, d'escorta; Andy Panko III, l'home més valorat de l'equip, d'aler; Bernard Hopkins, d'ala pivot; i el brasiler Vícot Luiz Faverani, de pivot. Després sortiren el base Perico Sala, exjugador del PAM, l'escorta Salva Arco, l'aler Carlos Andrade i els pivots Carlos Andrade i David Doblas, darrer reforç del club basc.

El Palma Aqua Màgica pot disposar, un altre pic, del seu jugador franquícia, el jugador d'Atlantik City Lou Roe. Els homes d'Àngel Colino necessiten la victòria. Una altra derrota deixaria el club palmesà gairebé sense opcions d'entrar en la lluita per pujar a la Lliga ACB. Les lesions i els canvis de pavellons, en els quals els jugadors es poden entrenar habitualment, han ajudat a realitzar una primera part de la Lliga molt irregular. Però els jugadors del PAM no es poden permetre cedir més terreny, per no perdre l'objectiu, l'ascens. Els mal resultats són dificils d'explicar, ja que la banqueta està, normalment, en condicions de figurar entre els conjunts capdavanters. Avui, el PAM crema un dels seves darrers cartutxos, al Palma Arena.