TW
0

DdB. Palma.

La reunió d'ahir horabaixa a Son Pardo va ser tot un èxit. La primera diada solidària organitzada des de l'Institut de l'Esport Hípic i el Consell de Mallorca per recaptar recursos per al Fons Mallorquí de Cooperació i Solidaritat, aconseguí recollir devers 3.000 euros.

En el vessant esportiu, Indien de Chenu guanyà la final del Memorial Bartomeu Estelrich, que es disputava sobre 1.600 metres i que repartia 12.000 euros en premis.

Dirigit per Miquel Vich, el cavall entrenat per J. Tauler s'imposà em la cinquena correguda per davant de Javaki d'Argent i de Jean de Saint Pol. Indien de Chenu marcà un registre d'1.15.0, seguit del cavall menat per A. Tur amb un temps d'1.15.5 i de Jean de Saint Pol, que marcà un cronòmetre d'1.15.7.

En quarta posició va finalitzar Good Angot (1.15.8), sota la direcció de G. Riera, mentre que el cavall menat per J.A. Riera, Indigo de Carless, va completar els cinc primers llocs amb un temps final d'1.16.3.

D'altra banda, mereix la pena destacar la tercera correguda de la reunió, el premi per a Poltres de 2 Anys.

Orestan Ros s'hi va imposar, amb A. Frontera de menador, amb un temps d'1.23.8. La segona posició va ser per al cavall menat per M. Mestre, Olga de Font, que marcà un temps d'1.23.9. En tercera posició va entrar Orgullós Mar, que sota la direcció de B. Llobet, aturà el cronòmetre amb un temps d'1.25.5. Oscureta Real i One More Time completaren els cinc primers llocs.