Abós: «Es van apropant les finals»

El tècnic inquer advertí que a partir d'ara cada partit és decisiu

TW
0

El tècnic del Bàsquet Inca, José Luis Abós, va manifestar que a partir d'ara, això és a partir del pròxim partit contra el Tenerife al pavelló municipal d'Inca, «es van apropant les finals», ja que el mal inici de temporada realitzat pels inquers els ha submergit al fons de la classificació i no es poden permetre més travelades si volen sortir de la coa de la taula.

«Són partits que es van acostant a finals, cada cop queda menys temps, encara que en queda molt, i així evidentment només ens val guanyar», digué Abós.

Pel tècnic aragonès ja no val quedar molt a prop del triomf, sinó que a l'equip només li queda una sortida, la victòria.«A la classificació no compten els partits que has estat a prop de guanyar-se, sinó els que guanyes», digué Abós, que no troba el motiu pel qual l'equip no sap sentenciar els partits.

«És el que ens demanam des del principi de temporada. Segurament uns cops per desencert en atac i d'altres per desencert en accions defensives que estan clares, a falta d'intensitat; no sé a què es pot deure... Són diversos factors,que es poden resumir en la falta de concentració i potser en la falta de qualitat en un moment determinat», explicà visiblement preocupat Abós.

D'altra banda, va alabar la feina del reincorporat Joan Riera, que una setmana després de tornar als entrenaments ja va tenir minuts en el partit contra La Palma. «No està en el seu estat de forma idoni ni òptim, però ja va poder jugar una estoneta i va complir», digué. A més, el tècnic assegurà que el base mallorquí és una de les peces clau de l'equip, i tot i que no ho digué, segurament la seva absència en aquest primer tram de competició ha estat una de les causes del mal inici inquer.Pel que fa al rival de demà, el Tenerife, Abós advertí del perill del seu joc exterior, perquè basen les seves accions en el tir exterior i tenen jugadors interiors que també són bons llançadors de tres.

«És un equip que té una predilecció absoluta pel joc exterior, amb molt bons tiradors, tant els jugadors interiors com els exteriors», explicà. També va fer referència al mallorquí Llompart, que juga a Tenerife, i afirmà que «està fent un bon treball».El pivot nord-americà, que acompanyà el tècnic en la roda de premsa, afirmà que «cada cop em sent i jug millor, però el que ha de jugar millor és l'equip, no només jo».