El Sevilla està obligat a guanyar per no complicar-se
Sevilla02/10/07 0:00
El Sevilla cercarà davant l'Slàvia de Praga (20.45/Canal +), un llop vestit de caputxeta, el bàlsam als seus mals dels darrers quatre partits "davant Barcelona, Espanyol, Saragossa i Arsenal, en el seu segon partit del grup H de la Lliga de Campions. Tot i aquesta mala ratxa, l'equip que dirigeix Juande Ramos vol aferrar-se als arguments que el donen com a favorit, tant a les apostes com a les estadístiques de les dues darreres temporades en competició europea, amb tan sols una derrota en catorze partits disputats.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.