El Reial Madrid guanya i dóna espectacle

El conjunt blanc s'estrena a Europa amb victòria després d'acumular tres temporades sense fer-ho

TW
0

Reial madrid 2
W. bremen 1

E.P. Madrid.
El Reial Madrid es va estrenar en una nova edició de la Lliga de Campions amb una soferta victòria davant del Werder Bremen alemany (2-1), teòricament el seu rival de grup més incòmode, gràcies a l'encert dels seus dos principals artillers, Raúl i Van Nistelrooy, infal·libles en la rematada i que van permetre celebrar amb un enorme somriure el partit número 300 dels blancs en la màxima competició continental i l'efímera i anecdòtica estrena de Robben.

El conjunt madridista va estrenar el curs europeu amb diverses de les virtuts del campionat domèstic, com la fe demostrada davant de l'Atlètic o el perill que comporta la societat entre Guti i Sneijder, com ja va passar a Vila-real, però igualment va arrossegar algunes deficiències, com els desajusts defensius que van permetre a l'Almeria plantar-li cara, i que el Werder, llastrat per les lesions, va poder assaborir durant gran part del primer acte.

L'equip de Schuster, exemplar de nou en el lliurament, no va trobar continuïtat en el joc i en ocasions es movia producte únicament de les iniciatives individuals. En dues d'elles, Raúl i Van Nistelrooy van ajustar el seu punt de mira. Primer el set a passada de l'holandès i ja en el segon acte, quan més estrenyien les urgències, la tulipa de tir ras després d'una assistència del capità.

El Reial Madrid va sumar així el seu quart triomf consecutiu i, encara que el seu joc no va ser rodó, diverteix la grada, que ara observa detingudament les evolucions dels seus futbolistes. L'equip creix col·lectivament i de manera individual perquè Gago va quallar un partit excel·lent, amb autoritat i tremp en la medul·lar, i Marcelo va oferir maneres interessants com a recanvi en el lateral esquerrà.

Schuster va confiar en el brasiler per al flanc esquerre, en absència del lesionat Heinze, i sobretot en Higuaín. L'argentí va desplaçar Robinho perquè és molt del gust del tècnic. Va substituir el brasiler en el descans del partit davant de l'Almeria i ahir el tècnic alemany el va confirmar en la titularitat.

Higuaín treballa, s'apropa al gol i aporta a més a més quotes importants de classe en el desplaçament. Quan l'argentí va fixar la seva posició al flanc dret, el Madrid va millorar.