TW
0

El pilot mallorquí Jorge Lorenzo (Aprilia) va dir ahir, vigíliA del Gran Premi de la República Txeca, que és «professional» i que desitja «deixar Aprilia amb dos títols com a equip i amb el major nombre de triomfs possible». Lorenzo, que afronta la part decisiva de la temporada amb 20 punts d'avantatge en la classificació general de 250cc, va comentar que «no és una garantia, però sí una renda que ens permet estar tranquils i afrontar la pròxima correguda amb menys pressió que els rivals». «El de Brno és un circuit que m'agrada i que sempre m'ha anat bastant bé, ja que durant els tres darrers anys hi he guanyat dues vegades i una altra he estat segon», va assenyalar Lorenzo. No obstant això, el pilot mallorquí va afegir: «Segur que m'hi espera una altra correguda complicada, com la majoria de les disputades enguany.

Lorenzo, que ha pujat al lloc més alt del podi sis vegades, també assenyalà: «Serà molt difícil revalidar el títol, però estic molt centrat en el meu objectiu de ser bicampió i veig MotoGP com una cosa que està bé per al futur, però encara no ha arribat el moment de pensar-hi al cent per cent». Per la seva banda, el pilot català Dani Pedrosa (Honda) va assegurar que continua «en bones condicions i a punt per tornar de nou» després del descans del Mundial de MotoGP, abans de la disputa del Gran Premi de la República Txeca, i va assegurar que per ara no pensa en el campionat, sinó que «l'objectiu és fer el millor treball possible».

«Ara mateix estic desitjant que arribi el Gran Premi de Brno perquè em trob en bones condicions i llest per tornar. He passat alguns dies de vacances a la platja, relaxant tant el cos com la ment, i ha estat realment bo», assenyalà el doble campió de 250cc espanyol. Pedrosa es va mostrar esperançat a trobar «un bon conjunt per a Brno, que tot sigui correcte i puguem fer un bon treball» en la prova txeca. «Aquest circuit ha estat bo per a mi i hi he obtingut un parell de victòries, de manera que tenc confiança», va afegir.

El pilot espanyol d'Honda va descriure el traçat que e trobarà diumenge com «un bon desafiament, amb revolts d'alta velocitat, tant en trams de pujada com de baixada, i ample», i per això, va explicar, «hi ha possibilitats d'intentar vies diferents». Finalment, el pilot italià Valentino Rossi (Yamaha) ha reconegut que el Campionat del Món de Moto GP és «difícil», però ha recordat que es trobava «en una situació pitjor l'any passat en aquests moments de la temproda», quan arribà a la darrera cursa com a líder del Mundial. De la mateixa manera, Il Dottore va subratllar ahir en roda de premsa les ganes que té de tornar a pujar a la moto i de «donar el màxim» per tornar a lluitarpel títol amb l'australià Casey Stoner.