Webó: «L'eufòria de l'afició és normal»
El davanter camerunès creu que s'ha de pensar en la Lliga i no caure en el triomfalisme
Palma10/08/07 0:00
El davanter camerunès Pierre Webó comparegué ahir davant els mitjans a les instal·lacions de Son Bibiloni. El nou golejador mallorquinista sap que encara s'ha de treballar molt per afrontar amb garanties l'inici del Campionat de Lliga, el proper dia 26 a l'ONO Estadi contra el Llevant. «L'eufòria de l'afició després del partit amb el Bayern és normal, però s'ha d'anar pas a pas. No serveix de res guanyar tots aquests partits de pretemporada si el dia 26 perdem contra el Llevant», explicà Webó.
També a Illes Balears
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- El ple del Consell de Mallorca vota en contra de la subvenció per a la Setmana del Llibre en català
- Concentració aquest dijous: «Contra la segregació i l’empobriment del saber, reivindicam una educació pública, de qualitat i en català»
- Sergio Rodríguez (Vox), desbocat al Parlament
- Quan començarà el curs escolar 2025/2026 a les Illes Balears?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.